
„This Is the Song that Never Ends”

„Disce puer Latine, ego te faciam mościpanie! – oppure le glorie e le sfide della formazione degli insegnanti di latino in Polonia”
Ars docendi. La rivista online del Centrum Latinitatis Europae 22/2025

„Poland: The Polish Case, or The Classics as a Common Wealth”

„KAOS, Not ‘a Soap with Unusual Names?”

„Jak przechytrzyć łacinnika. Zukerkandla ‘Biblioteka Klasyków Rzymskich i Greckich’ jako odpowiedź na metody nauczania języków klasycznych w gimnazjach w latach 1899–1939”

„Classical Monsters in Children’s and Young Adult Literature”

„Teaching Ancient Greece. Lesson Plans, Vase Animations, and Resources”

„Ad fontes. Autorski program nauczania języka łacińskiego i kultury antycznej w zakresie podstawowym i rozszerzonym realizowany w Liceum ‘Strumienie’ w Józefowie oraz w XI Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Reja w Warszawie”

„The Modern Argonauts”
Academia. The Magazine of the Polish Academy of Sciences, 1/81/2024, 66–69

„Współcześni Argonauci”

„Ein Bericht von der Reise der modernen Argonaut:innen oder: Ein internationales Bildungsprogramm auf der Grundlage der klassischen Mythologie, das Jugendliche zum Dialog über aktuelle Themen ermuntert”